tirsdag den 24. november 2015

Kan patienten af ​​nyresygdom med GFR 15 Undgå dialyse?


Kan patienten af ​​nyresygdom med GFR 15 Undgå dialyse

Kan patienten af ​​nyresygdom med GFR 15 Undgå dialyse?

Hej, læge! Jeg er en patient af nyresygdom, og min læge fortalte mig, at min GFR kun de resterende 15%, og han anbefalede mig at tage dialyse i øjeblikket. Kan du hjælpe mig med at undgå det? Fordi jeg hader det virkelig.

Hej, jeg er så glad for at fortælle dig, at du stadig har en chance for at undgå dialyse. Først, du er nu i slutstadiet nyresygdom, betyder det, at din nyrefunktion er blevet alvorligt skadet. Som tiden går, hvis du ikke er i stand til effektivt at rydde toksiner vil forværre nyrefunktionen yderligere. Desuden er dette påvirker andre væv eller organer i kroppen.

For det andet, din GFR der stadig 15%, hvilket betyder, at nogle af de resterende nyrefunktion stadig, og indre celler i nyren ikke er beskadiget fuldstændigt, hvilket betyder, at der er en stor chance for at forbedre nyrefunktionen. tre typer af interne celler i din krop: nekrotiske celler, sårede celler og sunde celler. vi kan genoprette beskadigede celler og beskytte raske celler for at stoppe yderligere skade. men hvis du ikke modtager rettidig behandling, inddrivelse sats vil blive gradvist reduceret.

For det tredje, kinesisk medicin, vi bruger traditionelle kinesiske urter og immunterapi, osv, kan disse procedurer hjælpe dig spile blodkar og fremmer blodcirkulationen og fjerne giftstoffer, at indskud i nyrerne området, så målet for behandling nyresygdom. Desuden kan traditionel kinesisk medicin hjælpe dig forhindre yderligere skader på nyrerne, samt effektivt at styre komplikationer.

Hvis du vil vide mere, og du har spørgsmål, kan du kontakte os via følgende måde. Jeg er meget glad for at hjælpe dig. Vi ønsker dig god bedring!

Tlf: + 86-311-89261083

E-mail: hospitalkidney@yandex.ru

WhatsApp: +86 15831198683

Skype: yunluyunlu1213