fredag den 27. november 2015

Kronisk nyresygdom med GFR 55, skal jeg nødt til at tage dialyse?


Kronisk nyresygdom med GFR 55, skal jeg nødt til at tage dialyse

Kronisk nyresygdom med GFR 55, skal jeg nødt til at tage dialyse?

Jeg er en patient med nyresygdom. og nu, lægen fortalte mig, at min GFR er kun 55, så jeg vil gerne vide, når jeg har brug for at tage dialyse, eller skal jeg tage det lige nu? Faktisk nyren har en stærk kompenserende funktion samt for mennesker med en GFR på 55, kan de stadig leve et bedre liv uden dialyse, ligesom de kan få nogle behandlinger, der kan hjælpe dem med at forbedre nyrefunktionen.

GFR 55, hvad betyder det?

GFR på 55 betyder, at funktionen af ​​den venstre nyre 55%, således at folk med en GFR på 55, er de nu i en 3-trins kronisk nyresygdom og deres nyrer blev beskadiget gennemsnit, så hvis de kan få en passende behandling, som kan forhindre nyre funktion af den yderligere reduktion, kan de være i stand til at leve med sygdommen i lang tid.

Hvad terapi kan hjælpe patienten til at leve bedre nyresygdom uden dialyse?

Osmotherapy Micro-kinesisk medicin er en af ​​nyskabelserne i traditionel kinesisk medicin urter, kan det vende nyreskader fra dets rod. Endnu vigtigere er, kan det løse nyresygdom uden yderligere skade på vores krop. Den terapi bruger traditionel kinesisk medicin og vestlig moderne medicinsk udstyr for at få den bedste behandling for nyresygdom. Ved denne behandling, en masse forskellige kinesisk medicin anvendes, som er baseret på forskellige betingelser for patienten med sygdommen. Og arten af ​​de produkter, så det er sikkert. Dette kan spile blodkar, anti-inflammatorisk, anti-koagulation og nedbrydning af giftige stoffer for at gøre fremskridt med at blokere renal fibrose, reparation af nyreskader, nyrefunktion og genoprette den oprindelige struktur af nyrerne.

Hvis du vil vide mere, og du har spørgsmål, kan du kontakte os via følgende måde. Jeg er meget glad for at hjælpe dig. Vi ønsker dig god bedring!

Tlf: + 86-311-86954186

E-mail: hospitalkidney@yandex.ru

WhatsApp: +86 15831198683

Skype: yunluyunlu1213