fredag den 20. november 2015

Sådan behandler diabetisk nefropati stadie 5 nyresygdom uden dialyse


Sådan behandler diabetisk nefropati stadie 5 nyresygdom uden dialyse

Sådan behandler diabetisk nefropati stadie 5 nyresygdom uden dialyse
Hej, læge, jeg er 52 år, og jeg er en person er blevet diagnosticeret med type 2-diabetes ukontrolleret diabetisk nefropati, hyperlipidæmi, hyperurikæmi og urinvejsinfektioner. Desuden mine nyrer ikke fungerer godt nu, min læge sagde, at min sygdom er i fase 5, og nu har jeg til at tage dialyse, men jeg ønsker ikke at acceptere det. Kan du hjælpe mig med at behandle min sygdom uden dialyse?
I Deres redegørelse, lærer vi:
1. Din blodsukkeret kontrolleres ikke perfekt. Du nødt til at styre det lave niveau af sukker i kosten og øge dosis af lægemidlet for at kontrollere sukker.
2. Din kalium er højt. Det er farligt for dig. Det er meget muligt at ske, at dit hjerte stopper pludseligt. Du skal have indtaget lavt kalium.
3. Din White Blood Count er meget høj. Som du sagde, du har en urinvejsinfektion. Dette kan forringe nyrefunktionen skader.
4. Som du er i øjeblikket i en fase 5 nyresygdom, som er forårsaget af diabetes, så hvis du ønsker at kontrollere din sygdom, bør du finde en behandling for at forhindre yderligere skader på nyrerne.
Sådan behandler diabetisk nefropati stadie 5 nyresygdom uden dialyse?
Først skal du lave passende kost og holde sig til det. Derefter, baseret på dette punkt, er du nødt til at finde nogle alternative behandlinger for dialyse. Micro-Osmotherapy kinesisk medicin som en af ​​de nyskabelser i traditionel kinesisk medicin, kan den bruges som en alternativ behandling dialyse. Det kan hjælpe dig med at forbedre din nyrefunktion, genoprette beskadigede nyrer og beskytte resterende fra yderligere skader,
Hvis du ønsker at vide mere information om Micro-kinesisk medicin Osmotherapy eller ønsker at behandle diabetisk nefropati uden dialyse, kan du lægge en besked eller sende e-mail til os, vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.
Vores e-mail: kidneyhospitalcn@mail.ru
Tlf: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365
WhatsApp: +86 15100189779