søndag den 25. oktober 2015

Jeg med nyresvigt behov dialyse eller en nyretransplantation


Jeg med nyresvigt behov dialyse eller en nyretransplantation

Jeg med nyresvigt behov dialyse eller en nyretransplantation

Når patienten blev diagnosticeret med nyresvigt, har mere opmærksomhed været et alvorligt problem for dem, for eksempel, jeg har brug for dialyse eller en nyretransplantation eller jeg en god kandidat til en nyretransplantation?

Hvordan kan jeg vide, jeg har brug for dialyse eller en nyretransplantation?

Nogle af symptomerne for at hjælpe lægerne afgøre, om disse procedurer. Symptomerne kan omfatte træthed, kløe, og tab af appetit. Du kan fortælle din læge, når du føler dig dårligt, og du tager medicinen. Ud over de symptomer, omfattende test, herunder rutinemæssige afprøvninger, såsom blod, urin og særlige undersøgelser, såsom en test af nyreinsufficiens, en test toksin i blodet hjælper lægen at afgøre, om dialyse eller transplantation.

Jeg var en god kandidat til en nyretransplantation?

Hvis du har diabetes, nyresvigt forårsaget permanent autoimmun sygdom eller højt blodtryk og kronisk nyresygdom stadium, kan du blive en kandidat til en nyretransplantation.

Sørg for, at du er en god kandidat til en faktor eller ej:

- Alder. Alder kommer til en nyretransplantation. Men Industri patienter i alderen 6 måneder til 70 år voksne.

- Din generelle sundhed.

Nogle mennesker kan ikke som en kandidat, som var metastatisk cancer, alkoholisme, aktiv infektion, aktive stof misbrug eller alvorlig medicinsk problem.

Den bedste måde at forebygge sygdom progression til uræmi. Vores behandling af kinesisk medicin kan forsinke sygdommen. Det kan udvide blodkarrene, fremme blodcirkulationen, genvinding af nyreskader og beskytte det resterende nyre.

Hvis du ønsker at kende detaljerne i behandlingen eller har brug for hjælp i behandlingen af ​​nyresygdomme, blev sendt til vores mail asya.yue@mail.ru eller tilføje min VK (Asya Yue) og WhatsApp 8618203204121. Vores eksperter vil give dig professionel rådgivning så hurtigt som muligt!