lørdag den 31. oktober 2015

Kalium fødevarer patienter med nedsat nyrefunktion kan du have


Kalium fødevarer patienter med nedsat nyrefunktion kan du have

Kalium fødevarer patienter med nedsat nyrefunktion kan du have

Jeg blev diagnosticeret med en kreatinin på 6,3, og min læge fortalte mig, jeg har nyresvigt. Men indtil videre, jeg ved ikke godt om min tilstand sygdom. Så jeg vil gerne vide noget grøntsager eller frugt, som er nyttige for resten af ​​mit helbred. Kan du hjælpe mig, kære doktor? Mange tak for din venlighed.

Nyresvigt betyder, at nyrerne fra patienter blev beskadiget dårligt og kan ikke fungere effektivt som sædvanligt. Som nyrefunktionen falder, er der mange alvorlige problemer i det daglige liv i patienter og sværhedsgraden af ​​nyresygdom. Der er behov for rettidige og effektive behandlinger for patienterne at forsinke eller kontrollere de renale læsioner. Kontakter ONLINE læge for at få mere information hurtigt og gratis.

Høj kalium fødevarer betyder, at denne fødevare er rig på kalium. I vores daglige liv, mange fødevarer hører til denne "fødevarer gruppe". Som bananer, æbler, druer, selleri, kartofler, majs, tang, spinat, svampe og så videre.

Og så en patient med nedsat nyrefunktion kan spise fødevarer med højt kalium i deres dagligdag? Svaret er ikke ligetil. Faktisk er det meste afhænger af detaljerede patientjournaler. Hvis du kan lide visse fødevarer med højt kalium, du har brug for din egen tilstand af sygdommen.

For patienter med nyresvigt, renal muligt at regulere metabolismen af ​​kalium reducerer naturligvis. Således kan det ikke holde normal metabolisme kalium, hvilket fører til hyperkaliæmi. Hyperkaliæmi er meget farligt for patienter, fordi det øger risikoen for hjerte-kar-sygdom (cardiovaskulære lidelser), hjertesvigt og andre.

Hvis du er diagnosticeret med højt kalium eller nyreinsufficiens, er det ikke godt for dig at tage fødevarer med højt kalium og forbedre deres tilstand. Hvis du ikke passer på, vil din sygdom stige.

Så for at være mere opmærksom på din tilstand af sygdom og tage bedre vare på dig selv er godt for dit helbred. Hvis du ønsker at se Micro-kinesisk medicin eller har brug for hjælp i behandlingen af ​​nyresygdomme, blev sendt til vores mail asya.yue@mail.ru eller tilføje min VK (Asya Yue) og WhatsApp 8618203204121. Vores eksperter vil give dig professionel rådgivning så hurtigt som muligt!